.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با وجود جابه جایی رقیب احتمالی از مازندران به تهران ؛
احمدی لاشکی در تعقیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی / باز هم پای جاودانی در میان است ؟!
شمال نیوز : احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است . ....

شمال نیوز :  2 وزیر در صحن مجلس و شش وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند.

به گزارش شمال نیوز ، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه و چهارشنبه  جلسه علنی دارد.

همچنین جلسات کمیسیونهای تخصصی در بعدازظهر روزهای این هفته برگزار می شود.

احمدی لاشکی در تعقیب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاسخگویی به سوال قاسم احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر و چالوس توسط سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

برخی معتقدند دلیل نماینده نوشهر و چالوس برای به چالش کشیدن صالحی ، حضور یکی از رقبای احتمالی وی در انتخابات آینده مجلس در ساختار مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

احد جاودانی که در گذشته مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را برعهده داشته ، پس تغییر از سوی وزیر به مدیرکلی استان تهران بزرگ منصوب شد که به نظر می رسد چندان مورد رضایت احمدی لاشکی نبوده است .

برخی از هوادارن احمدی لاشکی ، حضور جاودانی در تهران را مهمتر از قرار داشتن وی در سمت مدیر کلی استان مازندران می دانند و از آن به عنوان برگ بنده رقیب احتمالی احمدی لاشکی یاد می کنند .

در گذشته نیز این نماینده انتقاداتی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد دانسته است که در این مرحله به حضور وزیر در کمیسیون رسیده است .

اینکه آیا در این سئوالات و انتقادات هم پای احد جاودانی رقیب احتمالی در انتخابات آینده مجلس در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و تحرکات انتخاباتی وی مرتبط است یا خیر ، نیازمند زمان است .

وزرای اقتصاد و علوم در صحن مجلس حاضر می شوند

مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برای استیضاح صبح روز یکشنبه در صحن مجلس حاضر می شود تا به سوالات نمایندگان استیضاح کننده پاسخ دهد.

همچنین منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز سه شنبه به منظور پاسخگویی به سوالات نادر قاضی پور ارومیه و محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذر شهر و اسکو در صحن مجلس حاضر می شود.


سه وزیر در کمیسیون اجتماعی مجلس در کمیسیونهای تخصصی

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن، تجارت بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگویی به سوال محمدرضا صباغیان نماینده بافق و ابرکوه در این کمیسیون حاضر می شود.

همچنین محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر همین روز در این کمیسیون حاضر می شود تا به سوالات مشترک علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده نمایندگان تهران پاسخگو باشد.

وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

علی حاتمی وزیر دفاع بعدازظهر سه شنبه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست مشترک دارد و سپس به اتفاق اعضای کمیسیون از صنایع دفاعی کشور بازدید خواهند کرد.

شش سوال از وزیر نفت در کمیسیون انرژی

بیژن زنگنه وزیر نفت بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون انرژی مجلس می رود تا به شش سوال پنچ نماینده پاسخ دهد.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و احمد علیرضابیگی نماینده تبریز هر کدام یک سوال و حبیب‌اله دهمرده نماینده زابل نیز 2 سوال از این وزیر دارند.

آخوندی در کمیسیون عمران

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود تا ضمن بررسی وضعیت افزایش‌های نرخ بلیط هوایی و بررسی مقدماتی تقاضای تحقیق و تفحص از قرارداد‌های هوایی در حوزه وزارت راه و شهرسازی، به سه سوال 21 نماینده پاسخ دهد.

رضا انصاری نماینده داراب، زرین دشت و ولی داداشی نماینده آستارا هر کدام یک سوال از این وزیر دارند. همچنین فرج‌‌اله رجبی نماینده شیراز از سوی 18 نماینده دیگر یک سوال از این وزیر طرحح می کند.

همچنین بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال علیم یارمحمدی نماینده زاهدان در این کمیسیون حاضر می شود.

سوال از اردکانیان در کمیسیون کشاورزی مجلس

رضا اردکانیان وزیر نیرو بعدازظهر سه شنبه برای پاسخ به 9 سوال هفت نماینده به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود.

روح الله بابائی صالح نماینده بوئین زهرا و آوج، علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آذرشهر، عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان، خدیجه ربیعی نماینده بروجن و همایون یوسفی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون هر کدام یک سوال و امیر خجسته نماینده همدان، فامنین و قهاوند و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار هر کدام 2 سوال از این وزیر دارند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی قمی 3 شهريور 1397
اقای جاودانی در حد یک رییس اداره شهرستان است .
پاسخ ها به این نظر
سعید -ازساری 2 شهريور 1397
بنده با ایشان دراداره کل مازندران ملاقاتی داشتم واین مردرابسیارمدیری اخلاق مدار دیدم وبرای ایشان احترام بالایی قائل هستم
استاد 2 شهريور 1397
نه جاودانی در حد نماینده هست و نه احمدی/اقای احمدی فقط با حرکت پوپولیستی و اینکه ما استان جدا میخواهیم خودشو در اذهان عمومی نکه داشته یا مخالفت با بندر امیر اباد شدن بهشهر /که متاسفانه لمثال این اقا باعث شده نه غرب پیشرفت کنه و نه شرق استان
مسعود.ن. 3 شهريور 1397
سلام.یکی از شهروند ساروی هستم که چندین بار برای کار کانون مسجد حضوری خدمت مدیر کل وقت جناب اقای جاودانی رسیدیم .که ایشان با جان و دل پیگیر کارمون شد.با اخلاق بسیار خوب و با نگاه مثبت کار اداری را با ایتم های قانونی انجام داد.از لطف و محبت ایشان بسیار سپاسگزارم.که کار شخصی نبود .بخواهم از ایشان تعریف کنم.خداوند به ایشان سلامتی بده. خواهشا تا با کسی برخورد نداشته اید یا از عملکرد ایشان خبر ندارید قضاوت نکنید.چون خدا پسندانه نیست.
رضا 3 شهريور 1397
اين كارهاي دور از اخلاق واسه اولين بار نيست كه ازآقاي احمدي سر ميزنه.والا ايشون با تحت فشار گذاشتن وزرا دنبال اين هستن كه فاميلاشون راس كار بيارن نمونش فاميل نزديكشون آقاي عبداللهي كه در حد رييس يه شهر نبودن مديرعامل آبفار روستايي كردن و الانم پيگير اين هستن ايشون بيارن براي مديرعاملي آبفاي شهري.ايشون بيشتر به فكر مسائل ديگه هستن تا نمايندگي و درخواست كمترين مطالبات مردم
نا شناس 4 شهريور 1397
باید افتخار کنه یکی از استان خودش و شهر خودش یک پست خوب گرفته بجای افتخار احساس خطر میکنه... خدایا ما با امثال اینجور نماینده ها داریم به قههرا میریم.. اونم خیلی سریع تر از آنچه که تصورش را در ذهن داریم...اینا فکر میگن پست نمایندگی سند شش دانگ خورده به اسم اینا...اخه یکی نیست بگه اینا عملکردشان چی بوده.. اینکه یه خیابونی را آسفالت میکنن بعدش بنر میزنن ازش تقدیر و تشکر میکنن آیا این شد فعالیت نماینده... این که وظیفه شهرداری اخه چه ارتباطی به نماینده داره... و الی ماشاالله از این بنر های تبلیغاتی در تمام حوزه ها که ارتباطی به نماینده نداره... ما به وفوره نظاره گریم مخصوصا هر چه به زمان انتخابات نزدیک تر میشیم این روند ملموس تره ..ما مسیر رو اشتباه داریم میریم با انتخابهای ناصحیح خودمون...بیایید برای یک بار هم که شده آگاهانه انتخاب کنیم و اصلح را برگزینیم و از انتخاب خود پشیمان نشویم و پیشرفت و تلاش نماینده را با تمام خلوص احساس کنیم و به این روند استباه برای همیشه پایان دهیم تا مورد سرزنش آیندگان قرار نگیریم... والسلام
حسین .م 4 شهريور 1397
مازندران در این 20 سال پیشرفتی نداشته در ضمن شرق حق غربی ها را خورده.
ایمان بحرینی 4 شهريور 1397
همه مازندر انی ها می دانند احمدی یکی از قوی ترین و دلسوز ترین نمایندهاست هم برای شرق و هم برای غرب مفید و تاثیر گذار است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.